1. oktober 2008

Spoznavanje širše okolice mojega doma

Rekli so mi, da doma ne smem lulat in da me bodo peljali na travnik, tja, kamor hodi vsak dan Bella. In hop, že sem bila spet v naročju. Zakaj pa ne smem sama tečt? "Nesem te, ker je travnik zate daleč in ti še ne smeš toliko hoditi", mi je pojasnila Teja. Pa še cesta je bila vmes, jaz pa mala, živahna navihanka. Potem pa - presenečenje na celi črti. Od nekje se je prikazal še en muc, črn, Šemso mu je bilo ime. In smo šli. Vsi skupaj, v procesiji. Bella naprej, po pločniku, seveda, Teja z mano za njo, za nami pa je ves čas tekel Šemso. Haha, prav smešni smo bili, postali smo prava atrakcija v okolici. Še celo cesto smo prečkali po pravilih, na prehodu. Bella je že dolgo vedela, da mora počakati pred prehodom Tejo. Na travniku me je Teja spustila dol. "Zdaj pa teci lulat !" Pa sem res tekla, saj se mi je zelooo mudilo.Takole smo tekli na travnik...
Kam pa greva, Bella?
Počakajte, me, no!
Uff, malo se spočijem, potem pa naprej...
Po končanem jutranjem sprehodu pa se prileže še papica....mmmmm.
Vedno sva z Bello jedli skupaj, le da je ona jedla leže, ker ni mogla stati toliko časa zaradi njenih bolanih nogic. Na koncu pa sva dobili še priboljšek. Sedaj sem dokončno spoznala: TUKAJ MI BO LEPO! To je zdaj MOJA družina.

Ni komentarjev:

Objavite komentar