2. oktober 2008

Moj Nejc

Moj Nejko
Kmalu po mojem prihodu v novi dom smo dobili obisk Igorja jr. in njegove Špele, ki stanujeta v Kamniku. Zelo prijazna sta, še sploh Špela, ki ima zeloooo rada živali. Doma v Dramljah imajo starši mojo daljno sorodnico po genih, irsko seterko Kimi, zato me je takoj vzljubila, šemo malo.

No, kakorkoli že, tistega dne sta prav previdno nosila nekaj v rokah. Nekaj majhnega. To pa sem morala videt, nujno! In sem skakala u luft in skakala, dokler se ni Bojana s tisto štručko v rokah sklonila k meni in mi pokazala - človeškega mladička. Joooj, kako je zanimivo dišal, po mleku, tako kot jaz včasih. Pa nekaj je migal, očitno me je vabil igrat. No, tole pa ne bo šlo, so govorili, da ga bom opraskala ali ugriznila, ker sem še premajhna. Veste kaj, bom pa ja vedela, kako se igrat! Na tla mi ga dajte, pa boste videli. Pa se nekako niso strinjali s tem in mi ga umaknili v eno gajbo, ki ji rečejo voziček. In je tam kar ležal, namesto da bi se jaz igrala z njim. Ko še malo zraste, se bosta pa igrala, so rekli. Pih! No, me prav zanima, kdaj bo tole kaj zraslo, sem si mislila. Ampak polizala sem ga pa, na hitro, večkrat hehe.

No, čez čas, ko so me že tolikokrat dražili z njim, so mi dovolili vedno bližje. Nejc je bil strašno navdušen nad mano, kar cvilil je in me grabil za dlako, jaz pa sem ga lahko na hitro polizala, če ni videl Igor jr., hehe. Špela je faca, ona mi dovoli. Pravi da je prebrala, da imamo psi sterilno slino, faca jedna. Jah, ona je bibliotekarka v NUK-u in ogromno prebere. Hvalabogu tudi kaj uporabnega, tako kot je tole s slino ;-).

Se nadaljuje....

By Nesska

4 komentarji:

  1. Nesska draga, ti si Nejčeva najboljša prijateljica in te ima neskončno rad. Ti zanj nisi navadni kuža, ker za Nejca se kužati oglašajo hov hov, Nesska pa dela ... (pokaže kako dihaš, ne znam napisat). Ko mu rečemo, da gremo Nesski na obisk je zelo vesel in kar papa dela in te oponaša.
    Te imamo vsi zelo radi, ker si res tako prijazna in lepa kužica.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Špelka, a pol bom lahko Nejkota še kdaj polizkala,a ne? Veš, ma tolk dober okus, pa tud zato, ker mi kužki ne znamo božat, pol pa kar malo poližemo, da pokažemo, koga imamo radi. In Nejc je tooolk moj-no, kot bi bil moj hehe...
    En polizek vsem trem od vaše Nesske

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi!I think it's so difficult to take photograph of doggie of black haired.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi,
    yes it is. You must always find the right angle. It's much easier to photograph white doggie ;-)My next doggie will be white:-)

    OdgovoriIzbriši