3. oktober 2008

Prvi rojstni dan

Prišla je pomlad in mesec maj. Mojadva sta mi že nekaj časa govorila: "Ja Nesska, zdaj boš pa kmalu stara 1 leto!" In res. V ponedeljek, 5.5. 2008, je že zjutraj iz kuhinje meni posebno lepo zadišalo po praženem mesu. Ves čas sem se motala pod nogami in imela sem kaj videti. Bojana se je spet zelo potrudila in mi naredila torto v obliki velike kosti iz makarončkov, mletega mesa in olivnega olja, svečka pa je bila iz sira. Da ne govorimo o napisu iz tekoče čokolade, mmmmm....

Je tole MOJA torta?
Ko sem se jo dodobra navohala, so mi jo postavili lepo na pručko, da bi lažje jedla in lahko sem začela....navaaaaali!
Naj začnem tukaj....
...ali tukaj? Ah, bom kar pri svečki začela...

Seveda sem na praznovanje povabila tudi mojo Bello. Bella je tako vljudna kužica. Je počakala, da sem se najprej jaz najedla, šele potem pa se mi je pridružila.

Mmmmmmljask, je dobra...Bellsika lepo prijazno čaka...

Zdaj pa še ti poskusi, Bella, te častim :-)

Je bilo dobro, a ne?

Ni komentarjev:

Objavite komentar