2. oktober 2008

Počasi sem rasla v malo damo

Moji dnevi do 1 leta so potekali zelo hitro in živahno. Ves čas se je nekaj dogajalo. Vsaj dvakrat na dan so naju z Bello peljali na travnik na sprehod. Bella se je ponavadi vlegla na začetku travnika in me ves čas spremljala z očmi. Če pa se je počutila bolje, sva uganjali prave norčije ...večinoma mi je pustila, da sem se valjala po njej in se delala, da sem taglavna hihihi.

Včasih, ko sem ji kar preveč natežavljala, pa mi je morala pokazati, da je še vedno ona šef...

Ti bom že pokazala, tamala...



Pri vsem tem valjanju po tleh sva se seveda tudi umazali, tako da je vsake toliko časa sledilo kopanje. Ne razumem sicer, zakaj je to treba...sebi se nisem zdela prav nič umazana, črna sem bila kot vedno, pa še svoj vonj sem imela ;-). No, ja, na koncu koncev pa kopanje niti ni tako slabo, še posebej, ker so ...

...me potem faaaaajn crkljali in mi govorili, kako sem lepa, hehe.

Prišlo je toplo poletje in odpravili smo se na kratek dopust na morje, v Strunjan. Morja od blizu sicer nisem občutila, ker je bilo zelo vroče, na plaži pa do večera veliko ljudi, zato me mojadva nista utrujala, sem rajši ležala cel dan z Bello v senčki. No, ja, naj bi ležala. Ampak ker sem bila pravi pasji froc, sem stikala okoli po soncu toliko časa, da sem imela jezik do tal. Takrat se Bojana odloči - pod tuš z mano! Takrat sem videla, čemu ljudje pravijo "kot polit cucek" hahaha... Saj sem že ohladila, no !

Tudi Bella je bila deležna "obdelave" hehehe..
...še posebej temeljito pred odhodom domov :-o .

Dnevi so se krajšali, postalo je hladno, zato smo izkoristili vsak lep dan za sprehod...

...po travnikih,po gozdu, tudi v mesto so naju peljali na sprehod.

Sledil je dopust v Termah Olimije. Fensi. Ko smo se sprehajali okoli hotela, smo bili glavna tarča pogledov. No, jaz in Bella, seveda, mojimadvema pa se je zdelo fajn, da so ju vsi občudovali, kako lepe kužice imata. Če sem čisto iskrena so občudovali Bello, zame pa so spraševali, če sem njen ponesrečen mladiček hahaha...za hovawarta seveda še niso slišali. Bo treba naredit nekaj na tem področju....


Prišla je zima. Nekajkrat vmes sem celo videla, kaj pomeni besedica "sneg", saj ga je bilo le za vzorec. Še dobro, da so me poslikali, da imam za spomin. Tudi prvo Novo leto sem praznovala, seveda v obvezni opremi. Za darilo sem dobila pravo novoletno piskajočo žogico.Take imam najraje in potem "natežavljam" s tistim uiuiuiu cel dan hehe.
Jaz moram tukajle pozirat v tej hecni kapi,
Mico se pa lahko zadaj na radiatorju izležava, a ne?
Ves čas pa je bilo seveda veliko crkljanja, na katerega sem se že dodobra navadila in zato včasih kar sama zlezem v naročje ;-). Predvsem pa sem se zelo navezala tudi na Bello, ki sem ji rekla kar "moja krušna mamica". Vse dneve sva pretičali skupaj, tudi ponoči sem včasih ušla k njej na posteljo. Takrat je bila doma še Tejica in sva se jo z Bello ves čas tiščali, najraje takrat, ko se je učila. Z nama je bil seveda tudi muc, včasih eden, včasih oba.
By Nesska

2 komentarja:

  1. Hi!All the women appearing in this blog are beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, thank you, it's very nice of you to say that. That is my mummy and her doughter Teja ;-)

    OdgovoriIzbriši