11. september 2008

Kopanje za Savo

Vodaaaaa!!!
Končno sta me mojadva (kot jima jaz ljubkovalno rečem) peljala preverit, če sem res prava hovika. V opisu hovawarta namreč piše, da imamo zelooo radi vodo. No, resnici na ljubo, tega do sedaj nisem ravno dokazala. Ko sem se sprehajala z Alesso ob potoku, sem "po nesreči" padla v vodo, brrrr. Iz plaže na morju pa sem zbrisala takoj, ko je reklo "klik" na moji ovratnici, kar je pomenilo, da me je Bojana odpela in da sem prosta. Ufff, sem tekla nazaj pred šotor na svoj prostor. Ne vem, zakaj so se mi vsi sosedje smejali, ampak Bojana je mirno prišla pome in me še enkrat odpeljala do vode. No, saj sem ji potem vrnila, ampak o tem na drugem mestu hehe....


Skratka, ob Savi smo našli mirno mesto na samem, kjer nisem imela možnosti nikogar pošpricati, razen mojihdveh, se razume. Voda je bila pa širooooka, pa ravno prav globoka, da sem bila pogumna. Joooj, kaj pa če se skrijem, morda mi ne bo treba v vodo....

Ampak, mojadva sta izgledala odločna, da tam preživimo dan, zato.....hmm, pa poskusimo. Prvi koraki so bili previdni, kajti malo je drselo....

Potem pa sem se kar odločila in zakorakala v to presneto Savo...
Pa saj ni tako slabo.....PLAVAAAAAM!!!
Pa še palico nosim....
Na koncu seveda sledi še obvezno otresanje...Potem sem se pa še malo povaljala v mivki, zanalašč hehehe....Saj se hecam. A gremo jutri na MORJE???
By Nesska

Ni komentarjev:

Objavite komentar