14. december 2008

Počitnice v Termah Olimia

Prejšnji teden sem bila spet malo na počitnicah. Z mojimadvema smo se odpravili v Terme Olimia. Ponedeljek je bil topel in sončen, zato smo izkoristili dan in šli na izlet. Najprej na Jelenov greben. Tam sem že bila, lani, ko sem dobre četrt ure podila jelene po celem ograjenem pobočju kot nora, hahaha...še dobro, da me niso gospodarji videli :-) Tudi letos smo šli preverjat, če imam še kaj lovskega nagona, ampak tokrat sem morala biti lepo privezana in jih gledati bolj od daleč, presneto.
A ste za malo akcije??
Sem že malo bližje....
Celo pred nos so mi jih postavili, ko jih je gospodar hranil s koruzo tik pred gostilno...pih!
Lepi primerki...za lovit!
No, ja, morda bom naslednjič imela več sreče,da poskrbim za rekreacijo tehle lenob.

By Nesska

Ni komentarjev:

Objavite komentar