8. december 2008

Nejc in Nika na obisku

Včeraj sem imela spet vse moje na obisku. Najbolj sem se seveda razveselila najmlajših, Nejca in Nike. Nejc je star natančno toliko kot jaz, seveda že hodi, jaz pa skakljam okoli njega. Zna mi že metati žogice in ga močno zabava, ko tečem za njo. Takoj, ko se zbudi, me že kliče po svoje: "Nesha" in išče kje sem. Jaz pa še vedno izkoristim vsak trenutek in ga polizkam hehe...
Nika pa me tako ali tako skoraj vsak dan pride pogledat. Ampak ona se še ne more igrati z mano, ker je še premajhna. Jo pa zelo zabava, ko skupaj z mamico Tejo tečeta in brcata mojo žogico, ki jo jaz seveda veselo lovim.
Vesela sem, kadar smo vsi takole na kupu in imam tooooliko dela: tekam sem in tja, ker moram vse kontrolirati, pobirati žoge, prevohati plenice...vedno pa pridem pri vsakomur na vrsto za crkljanje;-)
Nejc in Nika
Nika papa, Nejc se pa previja....dobro,dobro,vse o.k.
Ko gredo otroci spat, se končno lahko odpočijem ;-)
Igor jr. in Špela, moja prijateljica. Ona je tista, ki je vse podučila, da imamo kužki sterilno slino in sem zatorej dobila dovoljenje, da mal polizkam Nejčka :-)

By Nesska

Ni komentarjev:

Objavite komentar