19. november 2008

Danes je bil prelep jesenski dan...

...sonček je sijal, tako da je prav vabil ven. Skakljala sem in skakljala okoli Bojančke, tako da sem jo spravila na noge. Tu okrog nas je veliko gozda in možnosti za sprehod, tako da skoraj nikoli ne srečava nikogar. No, razen, ko greva mimo tistih nekaj hiš pred gozdom. Tam je pri vsaki hiši privezan kak kuža in ko začne lajat prvi, se začnejo dreti vsi po vrsti, ko greva mimo hehe...Jaz pa rep pokonci, malo pocvilim in grem hitro mimo, čeprav ne morejo do mene...ker nikoli ne veš.
Danes sva šli spet na "tadolg" krog, ki traja več kot uro hitre hoje...najprej v hrib proti Orlam. V hrib vedno vlečem kot nora, da gre Bojančki lažje hehe...ko pa prideva v gozd, me spusti in takrat vse pretečem in prevoham, saj se tam giblje veliko divjih živali. Nekje na sredi gozda je ena lepa strma jasa, kjer se vedno ustaviva, da se po mili volji naletam za žogico ali pa kongom in malo pridobivam na kondiciji ;-). Ko imam dovolj in se uležem v travo pa se spustiva navzdol proti vasi, čez travnike in domov. Super, vam povem.
Tole pa je nekaj slikic iz današnjega sprehoda...

By Nesska

2 komentarja:

  1. Nesska, vidim da zelo uživaš. Jeeee ... Boš še nas kdaj peljala na sprehod. Ti bomo Nejčev voziček vpregli. :0)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, je tko fajn hodit na sprehod...Nejko naj samo pride, to se bo smejal, ko bova tekla v hrib haha...pridem ga jutri pogledat, mu bom čist prelizkala tiste pikice,da se bo takoj pozdravil hehe...
    cmok od Nensike

    OdgovoriIzbriši