25. september 2008

Pa sem prišla na svet

Na svet sem pokukala lani, lepega pomladanskega dne, 5.maja. Že kar takoj sem povzročala nekaj težav svoji mamici Taji, saj na svet nisem hotela priti po naravni poti. No, še 2 moji sestrici in 2 brata tudi ne, medtem ko so Nera, Neron in Nash lepo pridno sami prišli na svet. Potem pa se je zataknilo in nam petim kepicam je pomagal na svet s carskim rezom veterinar. Skupaj nas je bilo torej 8 in sicer 5 bratcev (Nash, Nex, Nill, Nelo in Neron) in 3 sestrice po imenu Nera, Nany in seveda jaz, Nessa.

Ob rojstvu sem tehtala 619gr in bila med težjimi. Od svojih bratcev in sestric sem se takoj razlikovala, seveda, hehe. Sploh me niso rabili označevati, saj sem bila najbolj skodrana, kar mi je ostalo do današnjih dni :-) Druge pa so označili z barvami nad repkom, da so vedeli, kdo je kdo. Razen "tablond" bratca, ki je bil itak nekaj posebnega. Aha, to najbrž tisti, ki nimate hovijev, še ne veste: ker obstajamo v treh barvnih kombinacijah in imamo večina vsi prednike vseh treh barv, je velika možnost, da so v leglu zastopane vsaj dve. No, meni je od blond babice (po mamini strani) ostalo bore malo, saj sem se skotila skoraj črna.

Jaz, mali črnuhec

Ni komentarjev:

Objavite komentar