28. september 2008

Kako sem spoznala mojo novo družinico


Nekega dne smo dobili obisk. Eni veseli ljudje so nas prišli pogledat. Čisto so se raznežili, ko so nas videli in nas vse po vrsti vzeli v roke in crkljali.
Slišali so se sami vzdihi:"Joooj, poglej tegale...pa tegale...joooj, kolk so luštni, za pojest." Meni ni bilo nič jasno. Kaj pa hočejo tile od nas? Nas gledajo čisto drugače od običajnih obiskov? Vsi kužki smo se kar poskrili po vseh kotih. Potem pa sem slišala, kako si nas izbirajo..."Katera je pa tale?", zaslišim in že se znajdem v rokah prijaznega dekliča. "Tole je pa Nessa", odgovori Mira. "Kaj pa če bi bila tale naša?" Naša? Hmm, kaj pa je zdaj to? Ne grem nikamoooooor, mir mi dajte. Potem pa se zraven prikaže še en gospod z brki. In me božajo, božajo.... vsi trije. Hmmm, saj to pa ni tako slabo, so prav tako nežni kot sem navajena do sedaj. Potem pa pripeljejo še eno veliko zverino in me pomolijo njej pod nos. Tole pa ni moja mamica, čeprav je silno prijazna. Pravijo: "Bella, a ti je tale všeč, bi jo imela za igrat?" Le kaj se dogaja?

Ni komentarjev:

Objavite komentar